Komunikat prasowy

Amazon.pl i DESEO tworzą wspólnie wyjątkowe ciastko „Prime Day”

Amazon.pl i DESEO tworzą wspólnie wyjątkowe ciastko „Prime Day”

Z okazji zbliżającego się Amazon Prime Day, Amazon.pl podejmuje wyjątkową współpracę z DESEO Patisserie & Chocolaterie – siecią luksusowych cukierni. Klienci DESEO od 8 do 12 lipca będą mogli kupić limitowane ciastko „Prime Day” w 8 cukierniach zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku oraz Poznaniu. Dodatkowo DESEO zorganizuje na swoim profilu na Instagramie konkurs, w którym można wygrać vouchery na zakupy w DESEO oraz karty podarunkowe na Amazon.pl. Amazon Prime Day odbędzie się w dniach 11-12 lipca, oferując klientom Prime dostęp do tysięcy promocji na zakup wymarzonych produktów na Amazon.pl.

Amazon.pl i DESEO tworzą wspólnie wyjątkowe ciastko „Prime Day”

07/07/2023

Warszawa – 7 lipca 2022 r. Od 8 do 12 lipca, w cukierniach Deseo Patisserie & Chocolaterie w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku można spróbować specjalnego ciastka o nazwie „Prime Day”. Limitowana edycja ciastek powstała z okazji zbliżającego się wydarzenia zakupowego w sklepie Amazon.pl – Amazon Prime Day, które odbędzie się w dniach 11-12 lipca. Ciastko „Prime Day” to połączenie musu z wanilią Bourbon z orzeźwiającą galaretką z czerwonych owoców (truskawka, wiśnia, malina), puszystym waniliowym kremem namelaka, chrupiącą prażynką waniliową i delikatnym biszkoptem waniliowym.

W przygotowaniu ciastka „Prime Day” pomagali pracownicy Amazon.pl. Video z przygotowania ciastek można zobaczyć tutaj.

„Cały proces i pomoc w przygotowaniach tego wyjątkowego ciastka było ekscytującym przeżyciem. Cieszymy się nie tylko z tej specjalnej współpracy, podjętej z okazji drugiej edycji Amazon Prime Day w Polsce, ale i możliwości stworzenia razem unikalnego, letniego deseru.” – powiedział Tomasz Chlebowski z Amazon.pl.

„Bardzo cieszymy się z tej niecodziennej współpracy z Amazon.pl i dziękujemy za powierzone nam zaufanie. Projekt ten jest dla nas niewątpliwie jednym z największych i najbardziej złożonych projektów cukierniczych w historii DESEO. Wspólnie jednak udało nam się stworzyć wyjątkowy deser, który przypadnie do gustu niejednemu smakoszowi” – powiedział Łukasz Smoliński, prezes zarządu DESEO Patisserie & Chocolaterie.

W dniach 8-12 lipca klienci DESEO mogą wziąć udział w konkursie na profilu DESEO na Instagramie. Zadaniem uczestników konkursu jest zrobienie zdjęcia lub nagranie filmiku z ciastkiem „Prime Day” i wrzucenia go na swój profil na Instagramie lub stories z oznaczeniem @deseo_patisserie i @amazon.pl. Najlepszych 5 prac zostanie nagrodzonych voucherami do DESEO w kwocie 100 zł i kartami podarunkowymi na Amazon.pl o wartości 200 zł.

 

Amazon Prime Day już wkrótce

Amazon Prime Day po raz drugi odbędzie się w Polsce w dniach 11-12 lipca, oferując klientom Prime dostęp do tysięcy promocji na Amazon.pl. Podczas dwudniowego wydarzenia klienci Prime będą mogli zaoszczędzić dzięki wyjątkowym okazjom na zakup tysięcy produktów z różnych kategorii m.in. elektronikę, wyposażenie domu, urządzenia Amazon, produkty codziennego użytku, kosmetyki, gry komputerowe, zabawki czy sprzęt sportowy.

Amazon Prime to dostęp do szybkich i darmowych dostaw milionów produktów bez minimalnej wartości zamówienia, a także do nagradzanych filmów i seriali, w tym oryginalnych produkcji Amazon w serwisie Prime Video, bezpłatnych gier komputerowych i materiałów in-game w Prime Gaming i wyjątkowych promocji Prime przez cały rok. Osoby, które jeszcze nie dołączyły do Prime, mogą skorzystać z darmowego 30-dniowego okresu próbnego pod adresem: Amazon.pl/prime. Po jego upływie subskrypcja Prime kosztuje 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

 

Najnowsze informacje na temat Amazon Prime Day w Polsce można znaleźć na stronie: Amazon.pl/primeday

 

Kontakt dla mediów: prasa@amazon.com

Każdy dzień jest lepszy z Prime

Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime przez cały rok. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie. Z pakietu można zrezygnować w dowolnym momencie.

Amazon w Polsce

Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 400 milionów produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon zainwestował w Polsce od 2012 roku ponad 18,5 mld zł. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne, biura korporacyjne i zaplecze technologiczne, jak i działalność operacyjną: wynagrodzenia oraz rozwój usług dla klientów. Centra Rozwoju Technologii Amazon (Amazon Development Centers) w Gdańsku, Warszawie i Krakowie dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym m.in. rozwiązania głosowe Alexa. Amazon stworzył dotychczas w Polsce ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistycznych, Amazon Web Services w Warszawie i Amazon Development Centers oraz w łańcuchu dostaw, wspierającym operacje Amazon oraz w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.

Informacje o Amazon

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i naszego bloga Aboutamazon.pl oraz śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.