Komunikat prasowy

Amazon.pl zostaje wyłącznym partnerem nowego programu TVN, „Unboxing – Wielkie otwarcie"

Amazon.pl zostaje wyłącznym partnerem nowego programu TVN, „Unboxing – Wielkie otwarcie"

W programie zaprezentowany zostanie szeroki asortyment produktów dostępnych na Amazon.pl, podkreślając korzyści z nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw w ramach pakietu korzyści Amazon Prime.

Unboxing

04/10/2024

  • Amazon.pl jest głównym partnerem nowego programu rozrywkowego "Unboxing – Wielkie otwarcie”, w którym uczestnicy będą odgadywać zawartość tajemniczych paczek z Amazon.pl
  • W programie zaprezentowany zostanie szeroki asortyment produktów dostępnych na Amazon.pl, podkreślając korzyści z nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw w ramach pakietu korzyści Amazon Prime
  • Program zadebiutuje 5 października o godz. 18:10 na antenie TVN i będzie emitowany w każdą sobotę aż do 30 listopada

 

Amazon.pl został wyłącznym partnerem programu „Unboxing – Wielkie otwarcie", który zadebiutuje w sobotę, 5 października o 18:10 na kanale TVN.

Prowadzony przez Damiana Michałowskiego program przedstawia sześć drużyn, których zadaniem jest odgadnięcie zawartości tajemniczych paczek z Amazon.pl. Uczestnicy, połączeni więzami rodzinnymi, przyjacielskimi czy zawodowymi, będą rywalizować o punkty i atrakcyjne nagrody, odkrywając jednocześnie bogatą ofertę produktów dostępnych na Amazon.pl. Celem każdej z drużyn jest uzyskanie jak najwyższego wyniku do końca sezonu, aby mieć szansę na wygranie nagrody głównej. Każdy produkt, który pojawi się w programie będzie można znaleźć na specjalnej stronie na Amazon.pl.

"W tym roku obchodzimy 10. rocznicę działalności Amazon w Polsce i chcieliśmy w wyjątkowy sposób zaprezentować bogaty asortyment produktów dostępnych na Amazon.pl, a program 'Unboxing - Wielkie Otwarcie' umożliwił nam to w kreatywny sposób" - podkreśla Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Country Leader Amazon.pl. "Ten program oferuje świetną rozrywkę, jednocześnie podkreślając różnorodność produktów i korzyści, jakie Amazon.pl i Amazon Prime zapewniają naszym klientom".

"Unboxing - Wielkie Otwarcie" przedstawi widzom bliżej Amazon Prime – sybskrypcję pełną korzyści, która obejmuje nielimitowane, darmowe i szybkie dostawy milionów produktów z Amazon.pl, bez minimalnej wartości zamówienia. Klienci Amazon Prime zyskują również dostęp do nagradzanych filmów i seriali na Prime Video oraz darmowych gier na Prime Gaming, a to wszystko za jedyne 49,00 PLN rocznie lub 10,99 PLN miesięcznie. Każdy, kto chce wypróbować Amazon Prime, może skorzystać z 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego na Amazon.pl/Prime.

Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime

Amazon Prime to oszczędności, wygoda i rozrywka – wszystko w ramach jednej subskrypcji. Już ponad 200 milionów klientów Amazon Prime na całym świecie cieszy się dostępem do ogromnego wyboru produktów, ekskluzywnych okazji, wyjątkowych korzyści oraz szybkich i darmowych dostaw, również w ramach wyjątkowych wydarzeń zakupowych. W Polsce klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier w Prime Gaming oraz wyjątkowych wydarzeń zakupowych. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

10 lat Amazon w Polsce

W 2024 roku Amazon obchodzi 10-lecie działalności w Polsce. Przez dekadę firma zainwestowała ponad 20 mld zł w rozwój infrastruktury tworząc m.in. 11 centrów logistycznych, biura korporacyjne, Amazon Web Services (AWS), Centra Rozwoju Technologii (Amazon Development Center Poland) oraz działalność sklepu Amazon.pl. Rozwój firmy przyczynił się do stworzenia ponad 70 tys. bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy. Od marca 2021 roku, gdy uruchomiony został Amazon.pl, firma koncentruje się na zapewnieniu klientom jeszcze szerszego wyboru produktów dostępnych w świetnych cenach i z wygodną, szybką dostawą.

Polska jest dla Amazon ważnym ośrodkiem rozwoju nowych technologii. Od czasu pierwszej inwestycji w kraju, zakupu gdańskiego start upu IVONA Software w 2012 r., polskie zespoły firmy zajmują się tworzeniem wielu popularnych na całym świecie technologii, takich jak, Alexa, Polly, Kindle czy smart home security pod marką Ring.

U podłoża wszystkich inwestycji Amazon są zawsze te same cele: być najbardziej zorientowaną na klienta firmą, najlepszym pracodawcą i najbezpieczniejszym miejscem pracy na świecie. Nie byłoby to możliwie bez pionierskich technologii i sztucznej inteligencji, które Amazon rozwija od początku swojej działalności na świecie i w Polsce.