Komunikat prasowy

Amazon.pl tworzy limitowaną serię świątecznych skarpetek z polskim producentem Rainbow Socks i przeznacza cały dochód z ich sprzedaży na cele charytatywne

Amazon.pl tworzy limitowaną serię świątecznych skarpetek z polskim producentem Rainbow Socks i przeznacza cały dochód z ich sprzedaży na cele charytatywne

Z okazji zbliżających się świąt Amazon.pl stworzył limitowaną serię produktów we współpracy z polskim sprzedawcą na Amazon. Zestaw kolorowych skarpetek Rainbow Socks nawiązuje do polskich tradycji i jest inspirowany lokalnymi wzorami – łowickim, góralskim i kaszubskim. Limitowana seria produktów jest od dziś wyłącznie dostępna w sklepie Amazon.pl z szybką i darmową dostawą dzięki Amazon Prime. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Amazon.pl tworzy limitowaną serię świątecznych skarpetek z polskim producentem Rainbow Socks i przeznacza cały dochód z ich sprzedaży na cele charytatywne

06/12/2023

Warszawa, 7 grudnia 2023 r. — Amazon.pl wprowadza dziś do sprzedaży limitowaną serię produktów od polskiego producenta – zestaw skarpetek, stworzonych wspólnie z firmą Rainbow Socks. Limitowana seria produktów powstała specjalnie dla Amazon.pl i nawiązuje do tradycji z różnych regionów Polski, jest bowiem inspirowana lokalnymi wzorami – łowickim, góralskim i kaszubskim. Zestawy skarpetek dostępne są na Amazon.pl z szybką i darmową dostawą dzięki Amazon Prime, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

„Lokalne małe i średnie przedsiębiorstwa dostarczają wielką wartość naszym klientom, a my wspieramy je na wiele sposobów i tworzymy również wspólne produkty, w tym na takie wyjątkowe okazje jak Święta Bożego Narodzenia. Nasze wyjątkowe skarpetki to idealny pomysł na prezent dla rodziny i przyjaciół i z pewnością wywołają uśmiech na twarzy obdarowanych. Rainbow Socks współpracuje z Amazon na czterech kontynentach od lat i za pośrednictwem naszej sieci logistycznej mogą docierać do tysięcy klientów na czterech kontynentach” – powiedziała Aleksandra Borycka, Head of Marketplace Amazon.pl.

Jak wynika z raportu Amazon.pl przygotowanego we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS skarpetki to wciąż jeden z najczęściej dawanych prezentów, aż 20 proc. Polaków znalazło je rok temu pod choinką. W tym roku najchętniej otrzymywanym prezentem będą jednak pieniądze i karty podarunkowe. Marzymy też o kosmetykach, perfumach, ubraniach, książkach oraz ozdobnych świecach i skarpetkach. Najczęściej cieszymy się z prezentów, które są praktyczne i niespodziewane, niszowej i lokalnej marki oraz mają rozsądną cenę.

„Przygotowanie specjalnego produktu dla Amazon.pl było dla nas wyjątkową przygodą, szczególnie, że w naszej ofercie nie mieliśmy wcześniej takiej kolekcji, która nawiązywałaby do polskich motywów ludowych. Przy tworzeniu projektów inspirowaliśmy się lokalnymi wzorami i haftami z trzech różnych regionów Polski – łowicką wycinanką, sercem z kaszubskich motywów i zdobieniem jak na góralskim gorsecie.” – powiedziała Małgorzata Iwuć, właścicielka Rainbow Socks.

Zestaw skarpetek od Rainbow Socks dostępny jest w dwóch rozmiarach: 36-40 i 41-46, w cenie 49,90 zł za zestaw. Liczba zestawów jest ograniczona, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wybrany przez firmy cel charytatywny.

Oprócz ekskluzywnej oferty świątecznej, klienci Amazon.pl, którzy wciąż poszukują prezentów, znajdą wyjątkowe okazje i pomysły na prezenty, z szybką i wygodną dostawą przez cały sezon świąteczny.

***

Świąteczny Niezbędnik

W Świątecznym Niezbędniku Amazon.pl znajdzie się coś dla każdego niezależnie od wieku. To szeroka selekcja rozchwytywanych produktów w kategoriach takich jak słodycze, elektronika, zabawki, kosmetyki, karty podarunkowe, a nawet prezenty dla zwierząt i nie tylko. W niezbędniku klienci znajdą wszystko – od zabawnych swetrów po pomysły na prezent mikołajkowy.

 

Każdy dzień jest lepszy z Prime

Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime przez cały rok. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie. Z pakietu można zrezygnować w dowolnym momencie.

 

Amazon w Polsce

Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 400 milionów produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon zainwestował w Polsce od 2012 roku ponad 18,5 mld zł. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne, biura korporacyjne i zaplecze technologiczne, jak i działalność operacyjną: wynagrodzenia oraz rozwój usług dla klientów. Centra Rozwoju Technologii Amazon (Amazon Development Centers) w Gdańsku, Warszawie i Krakowie dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym m.in. rozwiązania głosowe Alexa. Amazon stworzył dotychczas w Polsce ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistycznych, Amazon Web Services w Warszawie i Amazon Development Centers oraz w łańcuchu dostaw, wspierającym operacje Amazon oraz w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.

 

Informacje o Amazon

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i naszego bloga Aboutamazon.pl oraz śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.