Komunikat prasowy

Amazon Pay nową metodą płatności na platformie Adyen

Amazon Pay nową metodą płatności na platformie Adyen

Amsterdam – ADYEN, globalna platforma płatnicza wybierana przez wiele wiodących firm na świecie, ogłosiła wsparcie Amazon Pay jako nowej metody płatności. Amazon, obsługujący setki milionów kont na całym świecie, umożliwi partnerom i klientom Adyen dostęp do znanego, szybkiego i co najważniejsze, bezpiecznego sposobu płatności online.

Amazon Pay nową metodą płatności na platformie Adyen

16/06/2020

Amazon Pay pomoże sprzedawcom Adyen jeszcze bardziej usprawnić proces płatności, pozwalając klientom na wykorzystanie informacji już zapisanych na ich profilu Amazon – bez konieczności tworzenia nowego konta, ponownego wprowadzania informacji o karcie kredytowej lub debetowej, czy wpisywania adresu do faktury i wysyłki. Klienci Adyen uzyskają również dostęp do innowacji, jakie zapewniają zakupy głosowe, m.in. poprzez powiadomienia o planowanej dostawie przekazywane za pośrednictwem asystenta Amazon Alexa. Ta funkcja umożliwia partnerom Adyen proaktywne powiadamianie klientów, gdy ich zamówienie realizowane przez Amazon Pay jest w drodze lub już dotarło.

Cieszy nas możliwość zaoferowania partnerom Adyen i ich klientom łatwej obsługi Amazon Pay – mówi Patrick Gauthier, VP w Amazon Pay i dodaje – Naszym celem jest zapewnienie jak największej liczbie klientów Amazon bezpiecznych i wygodnych zakupów, a nasza współpraca z Adyen idealnie się w ten cel wpisuje.

Adyen będzie wspierać Amazon Pay w takich krajach jak Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Francja, Włochy i Hiszpania. Włączenie tej formy płatności do infrastruktury Adyen sprawi, że transakcje realizowane przy użyciu Amazon Pay płynnie wpasują się w istniejący już system raportowania, rozliczeń i zasad funkcjonowania platformy Adyen.

Obietnica wprowadzania ciągłych innowacji i usprawnień dla naszych klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego cieszy mnie fakt, że rozszerzamy wachlarz metod płatności właśnie o Amazon Pay – mówi Kamran Zaki, COO w AdyenDzięki Amazon Pay nasi partnerzy są w stanie zapewnić dużej grupie kupujących znajomą i zaufaną metodę płatności – a tym samym zaoferować im doskonałe doświadczenia zakupowe.

Bazując na zapotrzebowaniu przedsiębiorców, współpracujemy z Amazon, aby ułatwić naszym partnerom wdrożenie Amazon Pay – mówi Edgar Verschuur, Head of Global Acquiring w AdyenNaszym celem jest zaoferowanie klientom jak największej liczby popularnych metod płatności, w tym także portfeli cyfrowych. To partnerstwo przyniesie klientom nie tylko więcej możliwości, ale także pomoże im znacznie zwiększyć sprzedaż.

***

Adyen jest platformą płatniczą wielu wiodących firm na świecie. Zapewnia nowoczesną, kompleksową, i bezpośrednią infrastrukturę łączącą preferowane metody płatności. Adyen gwarantuje bezproblemowe płatności w kanałach online, mobilnych i stacjonarnych. Posiadając biura na całym świecie, Adyen obsługuje wielu klientów, w tym Facebook, Uber, Spotify, Mulberry, Singapore Airlines i Merlin Entertainments.

Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie firma wygenerowała w kraju ponad 14 miliardów złotych inwestycji w potencjał ludzki, badania i rozwój oraz centra logistyczne. Amazon stworzył ponad 16 000 stałych miejsc pracy w swoich 8 nowoczesnych Centrach Logistyki E-Commerce w Sadach koło Poznania, Sosnowcu, Kołbaskowie koło Szczecina, Bielanach Wrocławskich (dwa obiekty firmy), Pawlikowicach koło Łodzi, Okmianach koło Bolesławca i w nowopowstałym centrum w Gliwicach, Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku i oddział Amazon Web Services w Warszawie. Najnowsza inwestycja, centrum logistyki w Łodzi, zostanie otwarta w 2020 r. W Amazon trwa rekrutacja na szereg stanowisk, szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.

Informacje o Amazon:

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon jako pierwszy na świecie zaoferował m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuroprasoweamazon.pl i naszego bloga Day One oraz śledź nas na Twitter @AmazonNewsPL.

Kontakt dla mediów:

prasa@amazon.com